- M
- T
- R
Update : deze afbeelding net gekregen nu al 3500 kwijt aan enkel alleen de vrachtwagen... Bedankt voor jullie steun familie maar we hebben echt nog 1x massaal jullie hulp nodig... We maken het echt goed met nog veel meer grote feesten!!
Steun Wall of Bass – Help Ons Onze Bussen en Apparatuur Terug Te Krijgen!
Tijdens Wall of Bass zijn 5 bussen en een aanhangwagen met generator in beslag genomen. Voor onze systems is dat een harde klap. Deze middelen zijn essentieel voor onze evenementen, transport en energievoorziening.
We hebben vóór eind augustus €10.000 nodig om:
De voertuigen en generator terug te krijgen
Kosten voor opslag, transport en administratie te dekken
Onze zomerplannen alsnog door te laten gaan
Zonder deze middelen kunnen we letterlijk niet verder.
Waarom doneren?
Wall of Bass draait op community, vrijheid en muziek. We organiseren alles zelf, met passie en uit eigen zak. Nu vragen we om jouw hulp – zodat we kunnen blijven bouwen aan dit geluid.
Elke euro helpt. Deel deze actie. Laat de bass weer rollen.
Organizer and beneficiary
Gaat Doorr
Beneficiary






