Hej! Jag är ordförande och kvartermästare för Stockholmsfänikan. Vi är en liten förening och därmed litet kapital. Donera en slant så att vi kan laga våra gamla saker och köpa en del nytt.
Hi! I am the chairman and the quartermaster of Stockholmsfänikan. We are a small group and dont have a lot of capital. Please donate a small amout so we can fix our gear and maybe buy some new things.


