- M
- H
Hallo allemaal,
4 juli doen wij mee aan de Zeewolde Endurance om geld op te halen voor een reis met school. We zouden het heel erg waarderen als u ons kon sponsoren.
In februari 2026 gaan wij met school naar Gambia, dit is natuurlijk een supermooie kans om meer te leren over de cultuur daar, en hoe dit verschilt met Nederland. We moeten hiervoor wel zelf het bedrag bij elkaar inzamelen. Daarom doen we dus mee aan deze triathlon.
Het bedrag dat we inzamelen delen we door ons tweeën.
Gabrielle en Mirthe
Organizer and beneficiary
Merel van de Beek
Beneficiary


