- I
- A
- Y
Beste musical-fans,
Wij zijn Yasmine en Julian, en voor ons PWS willen wij een musical volledig zelf samenstellen. Dit betekent zelf de muziek te componeren, acteurs te regelen, te repeteren, en vooral iets van hoge kwaliteit neer te zetten.
Wij vragen u hartelijk om een kleine bijdrage af te geven om ons te bemiddelen met het huren van een repetitieruimte en om decor/kap/grime aan te kunnen schaffen.
Wij zullen u goed op de hoogte houden van onze voortgang, zodat u weet wat wij dankzij u konden bereiken!
Help ons met deze ambitieuze schoolprestatie, we zouden het enorm waarderen :)


