- G
- P
Hallo , zoals vele al weten gaan wij verhuizen. Helaas en heel erg jammer !
Wij gaan verder op een kleinere locatie met minder personeel en hopen daar ook onze kunde en gezelligheid door te zetten.
Omdat ik helaas door corona en ziekte geen buffers heb hoop ik op deze manier nog spullen al te kunnen schaffen , zoals wasbak, tafel, verf , behang , stoelen enz .
Doordat het een stuk kleiner is passen de meubels niet in het nieuwe pand , en missen we door de verhuizing een stukje inkomen.
Bij de opening van ons nieuwe pand wordt u feestelijk ontvangen ❤️





