- R
- A
Hoi mijn naam is Ingrid. Ik zamel geld in voor mijn vriendin Mayke, haar hond is gister met spoed opgenomen in een dierenkliniek. Freek is nog maar 2 jaar en plotseling heel ziek geworden, dit raakt Mayke en haar familie heel erg. Daarom heb ik deze gofundme gestart, de kosten om Freek te behandelen lopen op tot 1000 euro per dag. Met jullie hulp kunnen we alles proberen om Freek erboven op te helpen!


