- B
- S
Hoi allemaal, wij zijn de Malac Banda, een Wagenings studentenorkest dat Hongaarse/ Roma muziek maakt. Al sinds 1964 maken wij muziek en wordt telkens het stokje doorgegeven aan nieuwe bandleden. Helaas worden onze instrumenten ook ouder en is momenteel ons krakkemikkige cimbaal toe aan vervanging. Het cimbaal is een snaar + slag instrument, ook wel de voorloper van de piano; onmisbaar voor onze band. Omdat het zo'n authentiek instrument is, is een nieuwe alleen te verkrijgen in Hongarije. We zijn daarom van plan deze zomer naar Boedapest te gaan om daar een nieuw cimbaal te scoren. Alleen hebben we hier wel geld voor nodig, zo'n cimbaal is namelijk helaas niet goedkoop... We zouden het dus erg lief vinden als u een bijdrage kan leveren aan dit nieuwe cimbaal en dus ook indirect de toekomst van onze band! Alvast bedankt! Liefs, de Malac Banda
Organizer
Malac Banda
Organizer




