- D
- B
- E
Dag allemaal,
Zoals sommigen wellicht zullen weten ben ik een ontzettende waterrat. Ik doe daarom zaterdag 30 augustus mee aan de Beach to Beach Swim en zwem daarbij van Texel naar Den Helder. Naast dat het een leuke fysieke en mentale uitdaging voor mezelf wordt, haal ik hier geld mee op voor Stichting Surfivor. Dit is een stichting die zich inzet voor veteranen en first responders met PTSS als gevolg van hun werk. Ik zou het fantastisch vinden als jullie me willen sponsoren!
Meer informatie is te vinden op:
Groetjes!
Nonne


