- A
Hoi allemaal,
Mijn naam is Loïs Bisschop en ik wil graag geld inzamelen om mijn nieuwe boek, dat ik momenteel aan het schrijven ben, daadwerkelijk uit te geven! Mijn eerste boek, Ik drink niet meer, was een stuk bekentenisliteratuur en erg belangrijk voor mensen met een (actieve) verslaving, hun naasten, professionals, maar ook voor anderen die geïnteresseerd zijn in dit onderwerp.
Na een zeer moeilijke periode en een terugval na 10 jaar herstel (!) wil ik dit boek schrijven. Er wordt veel geschreven over herstel, maar veel minder over terugvallen, terwijl dit vaak een onderdeel is van een verslaving. Net als mijn eerste boek wordt dit een rauw verslag, waarin ik mezelf niet spaar, met als doel taboes te doorbreken en anders naar verslaving te leren kijken. Zo wil ik nog meer mensen, en ook mezelf, helpen die kampen met, of te maken hebben met, deze verschrikkelijke ziekte.
Liefs,
Loïs
Organizer
Lois Bisschop
Organizer


