- D
- B
- I
Lieve lieve allemaal,
In 2024 heb ik de Halve Marathon van Utrecht (21,0975 kilometer) gerend en geld ingezameld om te doneren aan Oxfam Novib. Uiteindelijk heb ik €726 kunnen doneren. We zijn inmiddels bijna anderhalf jaar verder en de genocide in Gaza gaat door. Dit. Moet. Stoppen.
Op 19 oktober 2025 ren ik de hele Marathon van Amsterdam (42,195 kilometer) en daarvoor wil ik opnieuw geld inzamelen om te doneren aan Oxfam Novib. Aangezien ik voor de halve marathon €726 heb opgehaald, zou het prachtig zijn om voor de dubbele afstand ook het dubbele bedrag op te halen. Daarom hoop ik €1500 aan Oxfam Novib te kunnen doneren.
Doneer jij mee? En stuur je dit alsjeblieft door naar al je familie en vrienden? Ik ben jullie eeuwig dankbaar.
Veel liefs,
Giel
Organizer
Giel Dekker
Organizer


