Snart tar vi studenten en av livets största och mest minnesvärda milstolpar! Efter många års hårt arbete, sena kvällar och stora drömmar är det äntligen dags att springa ut och fira framtiden.
Studenten är en dag fylld av glädje, stolthet och gemenskap med familj och vänner. För att kunna ordna ett fint studentfirande med mottagning, mat, lokal, kläder, fotograf och allt som hör till, har vi startat denna insamling med målet att samla in 60 000 kr.
Varje bidrag – stort som litet – betyder otroligt mycket och hjälper mig att skapa ett minne för livet. Om du inte har möjlighet att bidra ekonomiskt uppskattar vi också om du delar insamlingen vidare.
Tack för att du vill vara en del av våran resa och mitt studentfirande!
Med värme och tacksamhet,
NA25I

