schoolgeld bibelskola livskraft

  • F
  • H
22 donors
0% complete

€1,715 raised of €4.6K

schoolgeld bibelskola livskraft

Donation protected
Hoi!
23 augustus vertrek ik naar Zweden om daar een bijbelschool te volgen. Ik heb namelijk het verlangen om te groeien in leiderschap, (bijbel)kennis, uitstappen in geloof, met jongeren werken, andere mensen over Jezus vertellen, ...
Sinds ik vier jaar geleden mijn tussenjaar in Zweden spendeerde, heb ik gezegd dat ik terug wil en daar wil wonen. Dit verlangen vind ik zelf soms moeilijk uit te leggen, het voelt gewoon echt alsof ik daarheen moet. Ik geloof ook dat God dit verlangen in mijn hart heeft gelegd en mij naar deze bijbelschool geleid heeft. Dit laatste heb ik echt biddend gedaan en God heeft meerdere deuren geopend waardoor ik ben aangenomen op deze school.

Vanaf september begin ik met een maandelijkse nieuwsbrief waarin ik vertel wat we die maand hebben gedaan, waarin ik wat foto's deel, een getuigenis deel en een anekdote over een cultuur- of taalverschil (ik ben namelijk de enige Nederlander tussen allemaal Zweden, dat moet grappige momenten opleveren;)). Wil je deze ontvangen? Let me know!
Op Instagram zal ik soms ook updates geven -> @hadassahmaria.photography / @hadassahvanolst7

In Zweden is het onderwijs gratis en betaal je alleen voor kost en inwoning. Dit bedrag komt uit op €4600 euro (51500 SEK, aug-juni). Hiernaast is er nog geld nodig voor levensonderhoud in de weekenden (wanneer er niet voor ons wordt gekookt), de reis er naartoe, schoolboeken, …
In Zweden kunnen alle studenten studiefinanciering vragen en komen ze op die manier redelijk makkelijk het jaar door. Ik ben als enige een buitenlandse student. Hierdoor werkt alles anders en ziet het er naar uit dat ik geen studiefinanciering krijg.

Het zou mij daarom erg helpen als u/jij bij wil dragen aan mijn schoolgeld!
Ik hoef het bedrag gelukkig niet van tevoren rond te hebben, je betaalt daar in termijnen.

De afgelopen maanden heb ik keihard gewerkt, zowel bij Picnic als met fotoshoots, om zoveel mogelijk geld te verdienen. Sparen was niet heel makkelijk, omdat ik tot en met juni nog maandelijks betaalde voor de fotografiecursus die ik dit jaar heb gevolgd.
Toch heb ik inmiddels een goed bedrag bij elkaar, waar mee ik de ‘extra’ kosten van dit jaar kan betalen. Denk aan de schoolboeken die we nodig hebben, levensonderhoud in de weekenden en vakanties, de heen- en terugreis, winterkleding, …
Wat betreft m’n schoolgeld ben ik er nog niet en vandaar deze link! Op 7 augustus werd ik 22 en als je iets voor m’n verjaardag wil geven, is dit waar je me nu het meest blij mee maakt. :)

De bijbelschool waar ik heenga is bibelskola Livskraft van de organisatie Team Med Uppdrag. Je kan de site opzoeken, alleen is alles in het Zweeds geschreven… Wel hebben ze een actief insta account!

Wil je aan m’n schoolgeld voor het bijbelschooljaar bijdragen, dan kan dat via deze link. Alle kleine beetjes helpen! :)

// Hadassah

Organizer

Your easy, powerful, and trusted home for help

  • Easy

    Donate quickly and easily

  • Powerful

    Send help right to the people and causes you care about

  • Trusted

    Your donation is protected by the GoFundMe Giving Guarantee