- E
Hoi, ik ben Amel en ik wil in het schooljaar 25/26 mee met School at Sea. School at Sea is een ontwikkelingsprogramma waarmee je 6 maanden de Atlantische Oceaan overzeilt met 36 andere leerlingen. Je doet naast het zeilen en wacht houden op het schip ook al je schoolwerk en toetsen. Door deze reis word ik erg zelfstandig en verantwoordelijk, en na deze reis ga ik mijn dan ontwikkelde kwaliteiten benutten om toekomstige uitdagingen aan te gaan. Aan deze reis hangt een groot bedrag, en mijn vraag aan jullie is of je mij kunt sponsoren zodat ik deze reis de realiteit maak!
Organizer and beneficiary
Imane Bouziki
Beneficiary

