- M
Hoi, mijn naam is Rudi en ik zamel geld in voor de uitvaart van Sam.
Sam was 13 jaar toen hij maandag middag 22 juni bij een verkeersongeval met een vrachtwagen in Haalderen om het leven is gekomen.
Voor zijn ouders, broer, zus en iedereen die hem kende een nog niet te bevatten drama.
In deze moeilijke verdrietige tijd mag er geen zorg zijn of er wel voldoende middelen zijn om Sam een waardige uitvaart te geven.
Laten we als ouder, jong of oud, zien hoe wij dit intense verdriet voelen en als samenleving iets willen bijdrage om één zorg weg te nemen.
Mijn oprechte dank voor jullie hulp.

