- N
- N
Hey ik ben Karen, en ik ben laatst in een motorongeluk terecht gekomen met Ana..
Wij zijn door het toedoen van een derde achterop een auto geklapt. Waarbij mijn vriendin over de auto vloog, op de motorkap. En ik ondersteboven klem kwam te zitten tussen de achterklep van de auto en mijn motor.
Wij hebben beiden zware kneuzingen opgelopen, waarbij we slechter ter been zijn momenteel.
Door het ongeluk zijn er extra kosten die ik niet zomaar kan op hoesten en zitten wij nu voor langere tijd kreupel thuis…
Als je iets wilt doneren ook al is het klein, dat wordt enorm gewaardeerd! Delen tevens ook!
Alvast bedankt, namens ons ❤️
Organizer
Karen van Leth
Organizer



