
Let's write this story together!
Donation protected
English below!
Ciao! Mi chiamo Margherita, sono un'autrice e performer di 29 anni (ancora per poco!) e poco prima che la campana dei trenta risuoni, mi sono accorta di avere un grosso debito con un mio talento.
Da quando ero piccola ho sempre amato scrivere -storia edulcorata probabilmente da chi dice che scrivessi prima di parlare! Mi piace crederlo, ma non è questo il punto-. La scrittura è la mia base d'appoggio per la vita e anche per la mia ricerca in campo performativo.
Ho sempre scritto storie brevi, poesie, articoli di giornale collaborando con alcune riviste, inventato giochi, scomposto parole e sto lavorando a delle pratiche coreografiche che passano prima dal movimento della penna.
Da un po' di tempo però mi sono accorta che, nonostante la naturalezza con cui mi capita di stare "naso a naso" con un foglio bianco, mi piacerebbe comunque frequentare un corso che mi dia delle basi più solide per potermi appropriare con più consapevolezza dei miei strumenti.
Ho mandato una mia idea di progetto per un libro al corso annuale della "Bottega di Narrazione" e, con grande felicità, è stata accettata !
Adesso però ho bisogno di voi per far si che questo sogno possa realizzarsi.
I soldi serviranno a pagare il corso e i materiali necessari, soprattutto libri e manuali da studiare.
Se ti fa piacere sostenermi in questo viaggio o semplicemente vuoi farmi un regalo di compleanno e non sai cosa regalarmi, partecipa a questa raccolta! :)
ENGLISH:
Hi! My name is Margherita, I am a 29-year-old (not for long yet!) author and performer, and just before the bell of thirty rings, I realized I owe a big debt to a talent of mine.
Since I was a little girl, I have always loved to write-a story probably sweetened by those who say I wrote before I spoke! I like to believe that, but that is not the point-. Writing is my support base for life and also for my research in performance.
I have always written short stories, poems, newspaper articles collaborating with some magazines, invented games, decomposed words, and am working on choreographic practices that go through pen movement first.
For some time now I have realized that despite the naturalness with which I happen to be “nose-to-nose” with a blank sheet of paper, I would still like to take a course that would give me a firmer foundation so that I can take more conscious ownership of my tools.
I sent a book project idea of mine to the annual “Storytelling Workshop” course and, with great happiness, it was accepted !
Now, however, I need your help to make this dream come true.
The money will help pay for the course and the necessary materials, especially books and manuals to study.
If you want to support me in this journey or you want to give me a birthday present and you don't know what you can partecipate to this gofundme! You decide how much, I would be very happy! :)
Love,
Margherita

Organizer

Margherita celestino
Organizer
Palermo, SC