Kato loopt warm voor de Ronald McDonald Huiskamer - MST

  • R
  • G
  • F
75 donors
0% complete

€3,705 raised of €5K

Kato loopt warm voor de Ronald McDonald Huiskamer - MST

Donation protected
Op zondag 14 september trekken we onze hardloopschoenen aan voor een bijzonder doel: de Ronald McDonald Huiskamer in MST Enschede. Team Kato rent de Singelloop om gezinnen met een ziek kind een warme, vertrouwde plek dichtbij het ziekenhuis te blijven bieden.

Elke euro telt! Of je nu een kleine donatie doet of een teamlid sponsort, jouw bijdrage helpt mee aan een groot verschil. Want juist in moeilijke tijden is een plek als de Huiskamer van onschatbare waarde.

Dus: steun ons, sponsor ons, en kom ons vooral aanmoedigen! Hoe meer enthousiast publiek langs de kant, hoe harder we rennen. Samen maken we van 14 september een dag vol sportiviteit, warmte en Twentse saamhorigheid. Doe je mee?

Organizer

  • Other
  • Donation protected

Your easy, powerful, and trusted home for help

  • Easy

    Donate quickly and easily

  • Powerful

    Send help right to the people and causes you care about

  • Trusted

    Your donation is protected by the GoFundMe Giving Guarantee