- K
- L
- C
Hoi,
Wij (mijn vader en ik) zamelen geld in voor de wederopbouw van São Vicente. Het eiland waar onze roots liggen, we een huis hebben en vele geliefde en dierbare van ons wonen.
Met het geld wat je doneert kunnen wij de kosten dekken om het vervoer van goederen mogelijk te maken, maar ook om goederen te kopen die van belang zijn voor de eerste levensbehoefte en om een bijdrage te leveren aan het heropbouwen van het dagelijks leven.
Het eiland heeft een verwoestende storm mee gemaakt maar doordat het eiland zo klein is, is er weinig aandacht voor. Des te meer reden zelf in actie te blijven komen zodat de schade hersteld kan worden en de economie weer op gang kan komen.
Wij zijn dankbaar voor elk gebaar en elke bijdrage. Het bedrag zullen wij op de bank laten storten en goederen mee kopen die nodig zijn voor de bewoners wie getroffen zijn.
Dank en liefs,
Namens mijn vader Gabriël en mij Dot.
Organizer
Dottie Marlieke Kusters
Organizer


