- E
- M
Hoi allemaal!
Na het horen van het verhaal de dikke vette pech bekeuring , die Ingrid v Bommel van een zeer gedreven politie agent heeft mogen ontvangen ( verkeerde plaats verkeerde tijd helaas ) en ik dat echt super sneu en harteloos vind omdat ze met alle liefde de patiënt dienst wilde verlenen en niet makkelijk is te prikken, want 2 collega’s is het helaas niet gelukt…
Zelf na excuses, uitleg en laten zien dat ze een zorgmedewerker is.
Dat gun je niemand, en dat raakte me.
Ik dacht , hier wil ik wat mee doen!
De boete is voor haar eigen portomonee en is echt veel geld, absurd!
319 euro totaal als ik het goed heb begrepen…
Nu dacht ik , als we nou zo veel mogelijk een steentje bijdragen, een bedrag dat je kan missen wilt overmaken, kunnen we haar wellicht al een heel eind helpen om de boete te betalen.
Geen verplichting, geen vast bedrag, gewoon als je wilt en kan gewoon doen !
Organizer
Sam Alkaid
Organizer


