
Campanya de mecenatge FEPCCAT
Donation protected

Som l’equip tècnic de la Federació de la Paràlisi Cerebral i la Pluridiscapacitat de Catalunya – FEPCCAT – i hem posat en marxa una campanya per aconseguir fons per ajudar-nos en la reforma de la qual serà la nova seu social de la Federació.
I per si et preguntes a què ens dediquem...
Som una entitat sense ànim de lucre i declarada d’utilitat pública que, enguany, compleix el seu 25è aniversari.
Som l’única entitat que representa les persones amb paràlisi cerebral, pluridiscapacitat i discapacitats similars a Catalunya. Es tracta d’un col·lectiu amb una gran vulnerabilitat i habitualment amb alta complexitat, i, per la qual cosa requereix recursos molt específics i intensius.
Duem a terme tasques d’incidència social i política, fem suports a les entitats que donen atenció directa a les persones del col·lectiu, fem sensibilització, projectes d’inclusió social... i molt més!
Per continuar fent aquestes accions et demanem el teu granet de sorra! A nosaltres ens serà de gran ajuda, i a tu, et recompensarà fiscalment en una deducció a la teva declaració de la renda.
Tota ajuda és més que benvinguda!
Si vols més informació o col·laborar d’alguna altra manera no dubtis a posar-te amb contacte amb nosaltres.
I moltes gràcies! La col·laboració de totes i tots és imprescindible per continuar amb la nostra tasca!
Organizer

FEPCCAT FEPCCAT
Organizer
Lleida, CT