- B
- N
- H
Lieve (sport)vrienden en vriendinnen,
Wij zijn de Dordrecht Lady Lions. Wij komen aankomend jaar wederom uit in de Nederlandse vrouwen ijshockey competitie. In de jaren dat wij hebben meegespeeld hebben wij maar liefst 4 keer het kampioenschap gepakt en 1x zilver gewonnen.
Ieder jaar blijft het financieel weer ingewikkeld om de competitie te starten. Bijna iedereen in ons team speelt naast de Dordrecht Lady Lions ook nog voor een ander team in een andere competitie. Dit dubbel spelen vraagt om een hoop contributie.
Hierom zijn wij weer een inzamelingsactie gestart. Alle beetjes kunnen ons onwijs helpen en ervoor zorgen dat we weer met een sterk team kunnen starten aan de competitie. Het zou toch zonde zijn als er zoveel meiden niet meer de mogelijkheid hebben om in dit geweldige team te kunnen spelen.
Let's go Lady Lions - Lets go Vrouwen ijshockey.
Thanks voor de support, we zijn jullie eeuwig dankbaar.
De Dordrecht Lady Lions
Organizer
Mandy Flink
Organizer


